Po raziskavah naj bilo kar 60% američank predebelih.  40 – 50% žensk pa naj bi vsaj enkrat v življenju poskušalo zgubiti težo s hujšanjem. Ker so to zaznale tudi marketinške agencije je nastal to precej velik posel, ki vam želijo prodati različne izdelke in metode kako najhitreje izgubiti kilograme. Ker veliko shujševalnih metod ne drži je spodaj obljavljenih 5 nasvetov, ki vam bodo pomagali pri izgubiti telesne teže in pri oblikovanju telesa brez celulita:

1. Povečanje zmerne športne aktivnosti

Veliko ljudi se ne giblje dovolj ker nimajo dovolj časa ali pa motivacije. Za znižanje telesne teže je potrebno povečati športne aktivnosti na vsaj 3-4x na teden. Ugotovite kateri šport vam ugaja in se ga poskusite udeležiti čim bolj pogosto. Naj bo to tek, kolesarjenje, fitnes ali plavanje priporočljivo je, da se pred vsakim športom ogrejete in ne začnete takoj na polno. Prvih 10-15 minut je priporočeno, da stopnujete obremenjenost in šele po 15 minutah dosežete maksimalno obremenitev. Ta maksimalna obremenitev pa spet ne sme bit pretirana. Če preobremenite telo ne zgubljate maščobe ampak topite mišično tkivo. Zakaj je pomembna večja aktivnost? Ker pospeši vaš metabolizem in presnovo vse hrane in vaših “zalog”.

zdravo hujšanje

2. Odpovedovanje sladkim in gaziranim pijačam

Odpovejte se gaziranim pijačam in sladkim sokovom. Ne pijte sokov s sladkim sirupm, ki so v večini iz samega sladkorja. Veliko nutriconistov odsvetuje tudi čiste sadne sokove, saj so po njihovem mnenju presladki. Tako raje pijte različne sadne ali zelenjavne shake. Odpovejte se tudi gaziranim pijačam saj naj bi Coca Cola vsebovala okoli 10% sladkorja. Na malo plastenko Coca Cole (0,5l) znese to 50 g sladkorja. To je enako kot 10 malih vrečk s sladkorjem, ki jih dobimo v lokalu ob kavi. Priporočljiva je čista voda (tudi iz pipe) in zeleni čaj, ki je tudi dober antioksidant.

3. Odpovejte se kruhu in beli moki

Pregovor o 3 belih smrti drži (sladkor, sol, bela moka). Beli kruh ima nizek glikemični indeks, kar pomeni, da se hitro absorbira v telo. Tako takoj dobimo ogljikove hidrate v organizem, ki se v primeru, da ne treniramo absorbirajo in nabirajo v organizem. Belemu kruhu se je potrebno čisto odpovedati. Nadomestimo ga lahko s polnozrnatim kruhom in riževimi vafli. Še bolje pa bi bilo, če namesto kruha spremenimo prehrano in pojemo več zelenjave.

4. Stres in neredna prehrana

Sedanji življenski slog nam onemogoča redno prehranjevanje in nam povzorča precej stresa na delovnem mestu. Stresu se je pametno čim bolj izogniti, če se seveda da, drugače se ga je potrebno na nek način navaditi. Kljub temu, da pogosto nimate časa za več obrokov v službi, posebej za zdrave obroke, se priporoča, da doma pripravite kaj za pojest in le-to potem pojeste v službi. Tako vam vzame manj časa, ker ne potrebujete priprave in ne zapustite delovnega mesta.

5. Sprememba prehrambenih navad

Zgoraj sta dva nasveta že omenjena. Pri hujšanju pa je pomembno, da nikoli niste lačni. V primeru, da boste lačni bo telo začelo nabirati zaloge https://sl.wikipedia.org/wiki/Dieta_na_podlagi_krvnih_skupin. Kasneje boste shujšali vendar so take metode precej agresivne za telo in niso priporočljive za vse, posebej ker na dolgo obdobje ni dobrih rezultatov. Potrebno pa je spremeniti celotni spekter prehrane. Odpovedati se krompiru, hitri prehrani, mastni prehrani in svinjskemu mesu. Tudi pri govejem mesu je priporočljivo jesti samo suho meso, se pravi brez maščob. Pri hujšanju ne smete biti nikoli lačni. Lahko zmanjšate vnos hrane za 100-200 kcal od vaše potrebne in spremenite celoten vaš jedilnik. Tako ne boste lačni, pri spremembi pa vam lahko pomaga strokovnjak nutricionist.

Najboljši učinek je seveda viden, ko boste upoštevali vse nasvete na enkrat. Pa veliko sreče in vztrajnosti pri hujšanju. To je dolgotrajen proces in rezultati niso vidni čez noč.

Rate this post