Večina tistih, ki se borijo z odvečno telesno težo, slej ali prej pride do spoznanja, da razne hitre diete, ki ponujajo čudežne rešitve, pri dolgoročnem hujšanju niso učinkovite, nemalokrat lahko situacijo celo poslabšajo. Do lepše postave tako na žalost ni mogoče priti s pomočjo bližnjic, a vložen trud se vam bo na koncu gotovo obrestoval. Prva stvar, ki jo morate urediti, je zagotovo prehrana, a tudi brez športne dejavnosti ne bo šlo. Šele kombinacija obojega bo prinesla optimalne rezultate. Izberite si dejavnost, ki vam resnično ustreza in v kateri uživate www.smsdieta.si. Naj hujšanje ne bo muka, ampak korenita sprememba življenjskega sloga, ki bo v prvi vrsti poskrbela predvsem za vaše boljše zdravje.

Tek

Največja prednost teka je, da je dostopen praktično vsakomur. Obujete športne copate in že čez nekaj minut lahko pričnete z vadbo. Sprva si zadajte manjše cilje, da ne boste prehitro obupali, sčasoma pa povečujte razdaljo in tempo https://sl.wikipedia.org/wiki/Kofein. Pri teku gre načeloma za aerobno vadbo, zato je posebej priporočljiv pri hujšanju, saj se boste na ta način učinkovito znebili odvečnih maščob, obenem pa tudi povečali svojo vzdržljivost.

Plavanje

Plavanje je še posebej primerno za vse tiste, pri katerih je začetna telesna teža močno previsoka, kar pomeni, da morate biti pri hujšanju precej bolj previdni in potrpežljivi. Voda namreč močno razbremeni vaše sklepe, hkrati pa so pri plavanju aktivne vse mišice. Plavanje je tako zelo priporočljivo tudi za vse tiste, ki iščete primerno telesno aktivnost, ki vam bo pomagala pri uspešnem hujšanju, a se obenem soočate z bolečinami v hrbtu tiste.

Fitnes

Vadba v fitnesu vam omogoča kombinacijo tako aerobne kot anaerobne vadbe. S pomočjo prve se boste uspešno znebili odvečnih maščob, anaerobna vadba pa bo pripomogla k oblikovanju mišic. Četudi gre za plačljivo obliko telesne aktivnosti, pa lahko prav vadba v fitnesu predstavlja enega izmed najbolj učinkovitih načinov hujšanja.

Rate this post