Kako se lotiti hujšanja, ki bo zdravo za vaš organizem in vaše telo? Je hujšanje lahko sploh zdravo glede na to, da telesu omejimo tistih stvari, ki si jih sami želimo? Je izguba kilogramov vse kar si želimo ali si želimo tudi izgubo celulita, bolj zdravo telo, večjo agilnost in odporen imunski sistem. Konec koncev smo ob preveliki telesni teži precej omejeni tudi pri različnih stvari.

Zdravo hujšanje je tisto hujšanje kjer ne čutimo lakote in postopno izgubljamo kilograme. Vsi si želimo rezultate takoj in tako je tudi pri hujšanju. Želimo vedeti, če dieta deluje ali ne. Na žalost pa se tega zaveda veliko diet, ki se osredotoči na izgubo vode iz telesa in tako na začetku hitro pade teža za par kilogramov potem pa skoraj nič telo pa je podvrženo stresu. Na vodo se osredotočajo tudi vsa »čudežna sredstva« kot so shujševalni pas ali shujševalna komora, kjer se zaradi vročine precej potimo in tako izgubljamo vodo in na hitro izgubimo nekaj vode.

Kot že omenjeno se pri nezdravih dietah osredotoča na hitro izgubo telesa. Tako telo stradamo do te mere, da je podhranjeno in začne na hitro razžirati »zaloge«. To se pozna celemu telesu, ki je podvrženo stresu in nas sili k temu, da imamo pomanjkanje energije, smo bolj zaspani in na sploh razdražljivi.

Pri zdravem hujšanju pa se osredotočimo na počasno izgubo kilogramov. Prehrano prilagodimo tako, da zmanjšamo vnos sladkorja v telo in omejimo različne ogljikove hidrate. Diete so različne za začetek pa se svetuje, da se odpove: belemu kruhu (priporočljiv samo polnozrnat), gaziranim pijačam, hitri prehrani, sladkarijam in ostalim sladkim zadevam, krompirju. Na primer namesto krompirja si lahko kot prilogo naredite kuhan brokoli ali cvetačo, namesto belega kruha pa lahko jeste polnozrnat kruh ali pa riževe valje. Po okusu se priporoča polnozrnat kruh.

Ena od priporočljiv diet je, ko se nadzoruje vnos kalorij in poleg vsega odpove sladkorju. Po nekaterih raziskavah je sladkor živilo, ki povzroča odvisnost in bi se ga lahko čisto odvadili šele po dobrem mesecu. Namesto čokolade si privoščite pravo čokolado s čim večjim odstotkom kakava 80-90%. Kot zanimivost poglejte koliko sladkorja vsebuje Coca Cola. 100 ml Coca Cole vsebuje 10,6 grama sladkorja. Kar pomeni, da je približno 10% Coca Cole sladkor.

Ugotoviti je potrebno koliko kalorij potrebujete dnevno in to zmanjšati za 100-200 kcal dnevno. Pri tem pa ne smete pozabiti na uravnovešenost prehrane kjer so pomembne tudi maščobe (zdrave). Za večji učinek se priporoča tudi povečanje športne aktivnosti.

Rate this post